Marin tupa

Ihoden kylätie 39, 27320 IHODE

Tilassa toimivat viikkottain seurakunnan päiväkerhot sekä varhaisnuorten kerho.

Tilaa hyödynnetään myös kultaiseniän kerhossa sekä perhekerhon käytössä.

Tilaa voidaan myös vuokrata esimerkiksi pienimuotoisia muistotilaisuuksia tai juhlia varten. (Hinnasto vuokraukselle ja tiedot vuokraus yksityiskohdista ovat työnalla.)

Astioita 30 hengelle.

Käyttösäännöt

• Tila on pääsääntöisesti seurakunnan käytössä. Muina aikoina se on yksityishenkilöiden, yhdistysten ja yhteisöjen vuokrattavissa juhliin, kokouksiin ym. yksityistilaisuuksiin. Kaupallinen toiminta tiloissa ei ole sallittua.
  • Tilan varaukset vähintään viikkoa (7vrk) ennen kirkkoherranvirastosta puh. 02-8258085
  • Avain noudettavissa Helka Huttelalta, Karjassilta 21, puh. 0500 599508 (soita aina ensin ja sovi nouto- ja palautusaika). Avain luovutetaan maksukuittia vastaan.
  • Hinnoittelu: 3 tuntia/30 euroa, ylimenevä aika 50 euroa / max. 6 tuntia
  • Toiminta-aika klo 8–21.00
  • Marin tuvassa on sekä ruoka- että kahviastiat 30 hengelle. Tilassa istuinpaikkoja on 30.
  • Tilan vuokraaja tuo tullessaan tarvitsemansa kahvit, teet ym. tarjottavat. Talon puolesta ei ole pöytäliinoja.
  • Tila on savuton ja päihteetön. Myös piha-alue on savuton. Lemmikkieläimet eivät ole tilassa sallittuja.
  • Tilan vuokraajan tulee olla täysi-ikäinen ja hänen on oltava paikalla koko vuokrausajan. Hän on vastuussa siitä, että huoneisto on vuokra-ajan jälkeen tyhjä ja myös pihalta on poistuttu. Hän huolehtii, että ovet ovat lukossa ja valot sammutettu.
  • Huoneistoon ei tule automaattisesti vettä vaan vesi pitää kytkeä päälle seinässä olevasta käyttöpainikkeesta.
  • Vuokralainen huolehtii tilan siivouksesta heti käytön jälkeen. Pöytäpinnat pyyhitään. Varastosta nostetut tuolit ja pöydät viedään takaisin, roskikset tyhjennetään ja lattiat imuroidaan. Astiat tiskataan/pestään koneessa ja laitetaan paikoilleen. Tilassa on talon puolesta siivousvälineet. Poikkeavasta siivousaikataulusta sovittava erikseen.
  • Mikäli siivous on laiminlyöty, teettää seurakunta työn ulkopuolisella yrityksellä ja laskuttaa kulut vuokralaiselta.
  • Hätäpoistumisteinä toimivat erillisin merkein varustetut ikkunat. Päiväkodin puolelle johtavaa ovea ei saa yrittää avata. Laukaisee hälytyksen.
  • Muistathan täyttää Marin tuvan vieraskirjaa!!

TERVETULOA MARIN TUPAAN!!

Tiedustelut ja varaukset: